סילמן נגד הורוביץ: "קוראת לו לחזור בו, לא נוכל לאפשר לו לכהן כשר"

איתי גדסי 1 Comment on סילמן נגד הורוביץ: "קוראת לו לחזור בו, לא נוכל לאפשר לו לכהן כשר"

יו"ר הקואליציה עידית סילמן מאיימת שלא תוכל לאפשר לשר הבריאות להמשיך לכהן בתפקידו אם לא יחזור בו מהוראתו בנוגע להכנסת חמץ לבתי החולים בפסח: "זלזול בכמעט 70% מאזרחי ישראל"

צילום: יונתן סינדל/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן תוקפת בחריפות את שר הבריאות על רקע סערת החמץ בבתי החולים בפסח ומאיימת שלא תוכל להמשיך לאפשר לו לכהן כשר. "אני מצפה משר הבריאות לכבד את הציבור, כי אנחנו לא נוכל לאפשר לאדם כזה להמשך ולהיות שר", אמרה הבוקר סילמן בפתח דיון ועדת הבריאות בראשותה.

סילמן הוסיפה: "אנשים בשואה צמו בשביל לא לאכול חמץ וכששר בקואליציה אומר שלא למנוע הכנסת חמץ – מעבר לפגיעה וזלזול בחבריו לקואליציה זה זלזול בכמעט 70% מאזרחי ישראל".

לדבריה "לעם ישראל יש דגלים שדורות שלמים אנשים המיתו את עצמם עליהם ולא נהיה חלק בהפלתם. אנחנו לא נוכל לקחת חלק במקום שזו האמירה. אני מצפה משר הבריאות לכבד את הציבור כי אנחנו לא נוכל לאדם כזה להמשך ולהיות שר. אני קוראת מכאן לשר להוציא הנחייה חדשה לבתי החולים שיודעים להתנהל באופי הזה ומתנהלים כך דורות. יש כאן חציה של קו אדום ובמשמרת שלא זה לא יהיה".

דבריה של סילמן נאמרו ברקע הוראתו של שר הבריאות ניצן הורוביץ שלא למנוע הכנסת חמץ לבתי החולים בחג הפסח, זאת לאחר פסיקת הבג"ץ בנושא.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הורביץ שר לא יקר!!!
    זה שאינך מבין למה יש איסור חמץ זו בעיית חיסרון מידע אצלך צא ולמד על לב ליבת היהדות – ותדע ואז גם תבוש וגם תכלם על תעוזתך לצאת נגד חוקי התורה .
    אי ידיעת החוק אינה פוטרת מן העונש…